نوروزی متفاوت در نیاسر با زیباسازی منظر شهری   ……………………………………..

نوروزی متفاوت در نیاسر با زیباسازی منظر شهری ……………………………………..

آنچه در کنار جاذبه های طبیعی و گردشگری شهر نیاسر مهم می نماید، محوریت زیبا سازی شهری است تا گردشگران ، این شهر را شایسته حضور مجدد بدانند.

امروزه زيباسازي فرآيند آفرينش هنری و ارتقاء كيفيت زندگي در محيط شهري دانسته می‌شود كه هنرمند در آن، فرهنگ، ارزش‌ها و باورهاي جامعه را در معرض ديد عموم قرار داده و اسباب حظّ بصري و بهبود منظر پيش روي افراد را فراهم مي‌نمايد.

از اين ديدگاه، انواع هنرهاي تجسمي، آثار حجمي، نقاشي ديواري، گرافيك، تبليغات محيطي و مبلمان در فضاهاي شهري، علاوه بر انبساط خاطر شهروندان، مورد استفاده آنان نيز قرار مي‌گيرند. افزون بر آن، زيباسازي بر ارتقاء كيفيت محيط و فضاهاي عمومي تأكيد دارد تا تعامل اجتماعي را تسهيل كرده و هويت كالبدي شهر و هويت اجتماعي شهروندان را تحكيم بخشد.

در راستای زیباسازی فضای شهری نیاسر به مناسبت بهار طبیعت ، شرکت مشاورین مبنا به درخواست شهرداری محترم نیاسر به شناسایی بستر عمومی شهر و نقاط خاص جهت طراحی و اجرای آثار محیطی اقدام نمود.

طرح زیباسازی منظر شهری نیاسر با توجه به هویت ، فرهنگ و آداب و رسوم این شهر و مطابق با نیاز و خواست شهرداری این شهر انجام گرفت تا در نوروز 96 تصویری زیباتر،جذاب تر و ماندگارتر از شهردر اذهان گرداشگران بجای بگذارد.

images (2)

گالری تصاویر