تصویب طرح جامع مجموعه گردشگری غرب سده لنجان در کارگروه گردشگری استان اصفهان………………

تصویب طرح جامع مجموعه گردشگری غرب سده لنجان در کارگروه گردشگری استان اصفهان………………

unnamed-7 img_6174

مجموعه تفریحی گردشگری غرب سده لنجان با موافقت تأسیس شماره 942/123/1950  مورخ 1394/2/29 به استناد ماده یک آیین نامه ایجاد، درجه­‌بندی و نرخ­‌گذاری تأسیسات گردشگری از اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان یکی از مجموعه­‌های منحصر به فرد گردشگری در شهرستان لنجان پیش­‌بینی­ گردیده است.

مطالعات طرح جامع گردشگری این محدوده که در استان اصفهان، شهرستان لنجان و در غرب شهر سده لنجان واقع گردیده با وسعتی بالغ بر 38 هکتار در بهار سال 1394 از سوی سرمایه‌گذار مجموعه گردشگری، “شهرداری شهر سده لنجان” به “مهندسین مشاور نقش و اندیشه مبنا” واگذار گردید.

پس از انجام مطالعات و ارایه نظام کاربری پیشنهادی در کمیته فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان مورخ  95/2/13 طرح دفاع و مورد تصویب و در دستور کار کارگروه گردشگری استان قرار گرفت بود.

جلسه کارگروه گردشگری استان با حضور جناب آقای دکتر زرگر استاندار محترم و مدیران کل دستگاه­‌های ذیربط در تاریخ 1395/9/15 برگزار گردید، پس از ارایه طرح توسط مشاور؛ کلیات طرح مورد تصویب قرار گرفت و جهت مشارکت اداره کل راه و شهرسازی با شهردرای سده لنجان در دستور کار کمیته­‌های مرتبط قرار گرفت.

unnamed-8