اولین نسشت مشترک شهرداری باغبادران و معاون عمرانی استانداری پس از ورود آقای مهرعلی زاده به اصفهان

اولین نسشت مشترک شهرداری باغبادران و معاون عمرانی استانداری پس از ورود آقای مهرعلی زاده به اصفهان

معرفی فرصتهای سرمایه گذاری باغبادران

شنیدن موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذران از زبان خودشان

در نشست مشترک با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شهر باغبادران، توسط مشاور گردشگری شهرداری (مهندسین مشاور نقش و اندیشه مبنا)؛ گزارشی جامع از  فرصت‌های سرمایه‌گذاری حریم و محدوده‌های شهر باغبادران که گامی موثر و ماندگار در توسعه همه جانبه نگین گردشگری کشور (باغبادران) می باشد ارایه گردید.

برای نخستین بار فرصت‌های سرمایه‌گذاری با توجیه اقتصادی مورد مطالعه قرار گرفت و این مهم در اختیار سرمایه‌گذاران گذاشته شد و با تعامل با سرمایه‌گذاران ، بستر و زمینه حضور آنان امروز در باغبادران به خوبی مهیا می باشد.

پس از آن آقای محمدی شهردار باغبادران محور فعالیت شهرداری باغبادران را توسعه صنعت گردشگری اعلام کرد و ادامه داد: جامعه میزبان، سرمایه‌گذار، گردشگر و تسهیل سرمایه‌گذاری چهار رکن اصلی فعالیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌آید و امروز باغبادران به عنوان میزبان پذیرش و همراهی خوبی را با گردشگران و همچنین سرمایه‌گذاران دارد.

در ادامه این نشست عبدالله آقایی، رییس شورای اسلامی شهر باغبادران اظهار کرد: جذب سرمایه گذار یکی از بزرگترین دغدغه‌های امروزه در عرصه مدیریت کلان است تا با استفاده از مشارکت شهروندان گام‌های خوبی در جهت اشتغالزایی(ایجاد فرصت های شغلی)، توسعه صنعت گردشگری، ایجاد فضاهای گردشگری عمومی و …برداشته شود.

وی اضافه کرد: باغبادران با داشتن شرایط طبیعی، محیطی و سابقه مذهبی، تاریخی و فرهنگی بسیار غنی از پتانسیل بوده و برای سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف ظرفیت‌های مناسبی را دارد و خوشبختانه با مشکل نبود سرمایه گذار در این شهر مواجه نیستیم و سرمایه‌گذاران متعددی آماده حضور در این عرصه هستند که تنها نیازمند حمایت مسئولان هستند.

در ادامه حجت الله امینی عضو شورای اسلامی شهر باغبادران، با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی شهرداری‌ها است، اظهار کرد: امروزه محور حرکت شهرداری‌ها جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است، تا با استفاده از این ظرفیت شاهد تامین نیازهای عمومی شهر و ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز بستر سرمایه‌گذاری در باغبادران به خوبی آماده است، اما سیستم فشل اداری، بروکراسی اداری و نهادها باعث اطاله در پاسخگویی به استعلامات لازم شده، و برخی تنگ نظری‌ها نیز باعث خستگی و انصراف سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای فعالیت در این شهر شده است.

امینی ادامه داد: امروز امیدواری به تحقق شعار استاندار اصفهان در حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باعث شده است، در دل سرمایه‌گذاران و همچین مدیریت شهری نوری از جنس حمایت از سرمایه گذار و تسهیل در صدور مجوز روشن شود و امیدواریم این شعار تحقق یابد و موانع، مشکلات و معضلات در مسیر سرمایه‌گذاری مرتفع شود.

در پایان علی مقدس زاده معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: بسیاری از موضوعات اجرایی بدون مطالعه علمی و آنالیز در دستور کار قرار می‌گیرد و اجرایی می‌شود و به همین علت هزینه‌های آن پروژه، هزینه‌هایی بجایی نبوده و کاربرد آنها نیز کم است.

وی افزود: اینکه ما بتوانیم با مبانی علمی با موضوعات برخورد کنیم اتفاقی خوبی است، چراکه این مهم نه‌تنها سند چشم انداز را مشخص می‌کند، بلکه فرصت‌های موجود را نیز ، مورد بررسی قرار می‌دهد و در نهایت این فرصت‌ها به خوبی معرفی می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: عصر حاضر، عصر اطلاعات است و به اقتضاء اطلاعات کارشناسی شده تصمیمات کاربردی اتخاذ می‌شود و در همین راستا حرکت شهرداری باغبادران در راستای هماهنگی با مشاور گردشگری ، معماری و شهرسازی و بهره مندی از نظرات و نتایج تخصصی در ارائه بسته های سرمایه گذاری کار بسیار ارزشمندی است.

برای مطالعه بیشتر در خصوص فرصت های سرمایه گذاری اینجا کلیک کنید.