یکصد فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در استان اصفهان در سال 1401

یکصد فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در استان اصفهان در سال 1401

استان اصفهان به عنوان کلانشهر مرکزی ایران و رأس مثلث طلایی گردشگری ایران، واجد فرصتهای بی­نظیری در حوزه سرمایه گذاری گردشگری است. پس از گذشت یک دهه فرصت­های سرمایه گذاری گردشگری استان اصفهان دوباره با رویکرد جدیدی تهیه و تدوین شد.

در این بازنگری ضمن تدوین یکصد فرصت سرمایه گذاری تلاش گردید تا کلیه 28 شهرستان استان اصفهان مبتنی بر ظرفیت و استعداد جغرافیایی و با تاکید بر گونه گردشگری غالب، دارای فرصت سرمایه گذاری کشش پذیر باشند. مجموعه فرصتهای سرمایه گذاری استان اصفهان در تاسیسات متنوعی همچون اقامتی، پذیرایی، مراکز تفریحی و سرگرمی، مناطق نمونه گردشگری و … مبتنی بر آنالیزهای اقتصادی تهیه و تدوین گردید.

در این کتابچه فرصت سرمایه­گذاری در دو بخش معرفی گردید که عمده مالکیت گزینه­های معرفی شده در اختیار بخش دولتی و عمومی است. از طرف دیگر جهت معرفی و تشویق بخش خصوصی تعداد ده پروژه اجرایی شده از بخش خصوصی با پیشرفت فیزیکی بالای50 درصد، در قالب یک طراحی گویا و مدرن ارائه گردیده است.

این کتاب که با همت و تلاش مهندسین مشاور نقش و اندیشه مبنا تهیه و تدوین شد، در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و با حضور دولتمران در پاویون اختصاصی استان اصفهان رونمایی و مورد تمجید واقع شد.